Wednesday, November 3, 2010

JIKA DIBERI 3 PERMINTAAN

wlupong ianya mustahil utk dpt, berangan laaa kerana impian bermula dari imaginasi dan imaginasi bermula dari tdo (falsafah!) klo ade yg offer gua mcm nie, gua nak mintak..... hehehe... :

1- dapat serumah dengan gadis² WONDER GIRLS!

2- juliana evans jd followers blog nie pastu hantar msj, "u nie bile nk update blog? suke wat i tertunggu² tau! geram dengan u!" (hidung sedang berdarah)

3- diberi semula 3 permintaan, HAHAHA


p/s: gua berharap sangat line internet gua laju sepantas kilat sbb ianya skrg sngt menyakitkan hati!

4 comments:

  1. sentap ah zizan raja lawak klau gini. lu admire future wife dia. iye iye jee aku ni. :)

    ReplyDelete
  2. terbaik! terburuk! terbaik! terburuuukkk! terbaaaaaaaikkkkkkkk! :) Follow done! hit me bacx http://hanyacece.blogspot.com/ TQVM

    ReplyDelete